Jak zhubnout stehna

Otázku jak zhubnout stehna si položila alespoň jednou každá žena. Stehna jsou jedna z partií těla, kterou ženy hodně řeší. Buď jim chybí tvar a pevnost a zdobí je celulitida, chceme často zhubnout, nebo je máme po rychlém zhubnutí úplně bez známky svalové hmoty. Úbytek svalové hmoty nás také provází spolu s věkem.

A proto zpevněte svá roztřesená stehna, dejte jim tvar a sílu. Do módy se vrací ženskost a ženské tvary. Žádné vrásky kvůli našim plnějším křivkám si až tak moc dělat tedy nemusíme. Nejprve zatočme s ochablými stehny pomocí jednoduchých cviků. Výsledky u těchto cviků jsou brzy vidět, budete-li cvičit pravidelně.  Zaměřte se na růst svalové hmoty. Pokud se budete hýbat, půjde vám i hubnutí.

Více pohybu, více radosti

Zvyšte jednoduše zátěž, začněte víc chodit pěšky, zapomeňte na výtah a vyběhněte schody. A až půjdete zase do tělocvičny nebo posilovny, nechte auto doma a vyrazte pěšky. Chůze je nejpřirozenější styl pohybu a výborný pomocník při zpevňování stehen. Aspoň občas si vezměte místo tenisek podpatky, měňte jejich výšku a posílíte pokaždé jiné svaly. Takže podpatek nižší, vyšší či na klínku a tím více budete posilovat především svá stehna.

Základem je střídání pohybu, začněte střídat posilování, vytrvalostní i kardio trénink s protahovacími cviky, jen tak nebudou přibývat vaše stehna na objemu. Takže procházka, běh, bazén, jóga, pilates spinning nebo třeba tanec. Pohyb vás musí bavit, střídejte balanční podložky i míče, skákejte na trampolíně a zajděte si do posilovny. Zkuste také překvapit partnera a pořádně si užijte sex. Hlavně nebuďte pasivní a jděte do toho po hlavě. A pamatujte si, 2 x týdně nestačí. Nejlépe denně, pokud chcete opravdu tvarovat stehna.

Začínáme cvičit aneb jak zhubnout stehna

Nejúčinnější základní cvik jsou výpady. Můžete si vzít na pomoc činky, dvě lahve z vodou nebo gumičky. Ze stoje udělejte dlouhý krok dopředu, záleží na vaší fyzičce, zda půjdete do pravého úhlu, nebo až kolenem těsně nad zem. Můžete také postupně snižovat, až se jednou nohou dotknete země. Máte-li činky, držte je u těla a miřte dlaněmi směrem ke svému pasu. Záda vzpřímená, po pár sekundách se vraťte zpět do stoje a cvik zopakujte na druhou nohu. Opakujte 30 krát na každou nohu.hubnuti4

Další jsou dřepy, jde o velmi účinný a také jednoduchý cvik. Opět volte pravý úhel, který je šetrnější na kolena, máte-li fyzičku v pohodě a troufáte si, klidně až dolu. Použijte opět činky a zapojte i břicho a trup. Zpevněte tělo a posilujte správně svaly. Obměnou je cvik, kdy nohy roztáhnete metr od sebe, ruce dáte v bok a jdete do podřepu. Je třeba cítit tlak na vnitřní straně stehen. Opakujte 30 krát a můžeme udělat klidně dvě krátké přestávky.

Další cvik provádíme na zemi a podložce a říkáme mu přinožování. Položíme se na bok, lehneme si na paži, pokud udržíme rovný trup a umíme zpevnit břicho, opřeme se loktem o zem. Pak nohy pokrčíme v kolenou a horní nohu zvedáme směrem nahoru a zase dolu. Zbytek těla je rovný a pevný, ani se nehne. Totéž provádíme s horní nataženou nohou. Obě nohy opět střídáme, nejlépe 10 krát ve třech sériích. Přestávky jsou vhodné zejména proto, že pak máme jistotu, že provádíme správně cvik a nenamáháme jiné části těla.

Na zemi ještě chvilku zůstaneme ve stejné poloze a budeme provádět i obrácené hubnuti5přinožování. Je to náročnější, ale nejúčinnější. Nyní horní nohu pokrčíme v koleni a položíme si ji před spodní nohu. Pomalu zvedáme spodní nataženou nohu směrem nahoru. Zvedáme tak vysoko, jak nám to jde. Znovu opakujeme na každou nohou nejlépe 10 krát ve třech sériích.

Protože jsou stehna s hýžděmi pevně spojená, další cvik vypracuje nejen stehna, ale i zadek pomocí kývání. Klekneme si na podložku a opřeme se o lokty. Jednu nohu natáhneme a obměníme během cvičení i tak, že ji pokrčíme do pravého úhlu. Nohou pomalu hýbeme směrem nahoru a dolu, pohyb musí vycházet z hýždí. Nepohybujeme moc vysoko, jakmile ucítíme, že začíná zabírat zadek, jdeme zase dolů. Znovu opakujeme na každou nohou nejlépe 10 krát ve třech sériích.

Každá volná chvíle dobrá

Máte v práci chvilku a bolí vás záda u PC? Nebo jen stojíte a je třeba se rozhýbat? Udělejte pár výpadů, podřepů a unožujte nohou do strany, dozadu i dopředu do kříže pře druhé stehno klidně ve stoje. Rozproudíte krev, metabolismus, lymfu i mozkové závity. Pravidelnost a vytrvalost přináší krásná stehna.

Už víte jak zhubnout stehna.
Mohli by vás zajímat tyto problémy:

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here