Nedávno to byl hit. Krabičková dieta a webů, které nabízely jídelníček na celý měsíc i s dovozem, bylo jako včel. Objevovali se slevy na slevových portálech, prodejci lákali lidi ke koupi, ale dnes už je to jinak.

Je to však škoda, jelikož jíst pravidelně a po menších porcích je základem zdravého jídelníčku. Díky pravidelnému stravování půjdou vaše kila dolů a budete se cítit svěží, fajn a budete tak i vypadat.

tape-403586_960_720

Základem krabičkové diety je rozdělit si pět hlavních jídel na menší porce. Jelikož jsme většinu dne, dáváme si je právě do krabiček, díky čemuž vznikla právě „Krabičková dieta“.

Výhody krabičkové diety

  • Naučíte se vařit nové recepty, jelikož se nedá jíst stále jedno a to samé.
  • Brzy dostanete do oka hmotnosti i energetické hodnoty.
  • Poznáte nové chutě.

Krabičková dieta má i své nevýhody

  • Musíte si pořídit vodotěsné krabičky. Pozor! Nekupujte moc velké, aby vaše porce nebyly zase moc malinké v té velké krabičce.
  • Pokud jednou začnete, je třeba to nějaký čas vydržet, aby se dostavily výsledky.

Myslete na přírodní spalovače

Během krabičkové diety myslete při sestavování jídelníčku také na přírodní spalovače jako je zelený čaj, citrusy, chilly a káva. Ti vám pomohou přírodně a bez tabletek spálit přebytek tuků.

fruit-15408_960_720

Pro koho jsou určeny krabičkové diety?

V podstatě pro kohokoliv, kdo se chce cítit dobře. Žít zdravým životem a udělat něco pro sebe a pro své zdraví.

beverage-15820_960_720

Tip na recept do krabičky

Pečená řepa na rukole s balkánským sýrem

Sháníte tip na rychlou, jednoduchou a zdravou večeři? Jeden tu pro Vás mám.

starter-387840_960_720

Na 1 porci potřebujeme:

  • 1 vařenou řepu
  • rukolu (množství dle chuti)
  • balkánský sýr
  • sůl
  • pepř
  • olivový olej

Postup: řepu nakrájíme na malé kousky, osolíme, opepříme, pokapeme olivovým olejem a dáme péct do trouby na 190 stupňů na cca 30 minut. Mezitím si připravíme talíř, na který dáme rukolu, přidáme opečenou řepu a navrch nadrolíme balkánský sýr. Chutná to vyloženě famózně! Dobrou chuť!

Nezapomeňte na pitný režim

Při každé dietě, i při té krabičkové je třeba dodržovat pitný režim. Můžete si tak udělat třeba domácí ledový čaj a ten si sebou vzít do práce.

drink-167053_960_720

Ledový čaj po domácku

Léto je tady a některé dny se teploty přehoupnou přes 30 stupňů. Právě díky vysokým neplotám bychom neměli opomíjet pitný režim, který je velice důležitý. Nechcete pořád pít vodu, milujete čaj a zároven se chcete osvěžit? Přináším vám jednoduchý recept na po domácku vyrobený ledový čaj, který mám odzkoušený a mohla bych ho pít pořád.

Co budeme na tento čaj potřebovat? (1l)

  • 2 sáčky černého čaje
  • lžíci třtinového cukru (případně můžete nahradit jiným sladidlem)
  • mátu
  • kostky ledu
  • šťávu z pomeranče a citronu (stačí z jednoho, samozřejmě podle chuti)

Postup

  1. Čaje zalijeme 0,5l horké vody a necháme vyluhovat. Dokud je horký, přidáme lžíci třtinového cukru a poté ho necháme pořádně vychladnout.
  2. Do vychladlého čaje přidáme šťávu z pomeranče a citronu, a pokud je čaj pořád trošku teplý, můžeme přidat studenou vodu.
  3. To vše přelijeme do džbánu s ledem, přidáme mátu a můžeme přidat nakrájené kousky pomeranče, citronu, okurky, limetky. Fantazii se meze nekladou.

Tip na konec: Pokud je mi velké horko, čaj ze džbánu nalévám do hrníčku, do kterého také přidám led.

Jak jednoduché. Pokud se tedy chcete osvěžit a zároveň dodržovat pitný režim, určitě vyzkoušejte tento jednoduchý ledový čaj. Ingredience se dají samozřejmě jakkoliv kombinovat, jednoduše zde platí, že fantazii se meze nekladou.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here