Recenze filmu Fantastická zvířata a kde je najít

Pro milovníky ságy Harry Potter byl na konec listopadu nachystán film, který si budou chtít pouštět stále dokola, a to film Fantastická zvířata a kde je najít. My jsme na premiéře tohoto filmu samozřejmě nesměli chybět a přinášíme vám recenzi.

Pod přísným vedením J. K. Rowling

Film byl natočen na základě knižní předlohy J. K. Rowling, kterou napsala v roce 2001. Na rozdíl od Harryho Pottera chtěla Rowlingová dohlížet na celé natáčení. Napsala tak k filmu scénář a stala se také spoluproducentkou, tudíž dohlížela na výběr herců. Natáčení bylo tak pod přísným vedením slavné spisovatelky.

Děj, který musíte pochopit hned na začátku

Film trval celých 133 minut, ale už během prvních pár minut musíte pochopit hlavní děj, jinak se po zbytek filmu už moc nechytáte. Ačkoliv všichni nadšenci Harryho Pottera očekávali, že se děj bude odehrávat v Bradavicích, nebo alespoň v Londýně, děj se odehrával o kousek dál – a to v New Yorku.

Mlok Scamander přijíždí do New Yorku se svým záhadným kufříkem, ve kterém se nachází obrovská sbírka vzácných magických tvorů z jeho cest kolem světa. Do New Yorku přijíždí proto, aby vypustil na svobodu ptáka Bouřliváka, pro kterého je USA domovem. K tomuto kroku se Mlok dostane samozřejmě až na konci filmu. Problémem je, že zvířata, které Mlok schovává jsou v Americe přísně zakázané, a to především před nečary, které o kouzelnickém světě nesmí nic tušit. Problém, ale zároveň zábavou je, že je Mlok potížista, který je magnet na problémy. Ve filmu se tak dočkáme ženy, do které se Mlok zakouká, nečara, který se do celého děje přimotá náhodou, ale také záporáka, černého čaroděje, který je pro příběhy J. K. Rowling charakterizující.

12191066_985597428165416_7480324297293609876_n

Zvířata propracovaná do detailu

Pozoruhodný svět zvířat, který je schovaný do malého kufříku, je naprosto dokonale počítačově propracován. Film je promítán i ve 3D, tudíž musely být všechny detaily dokonalé, bez jediné chybičky. To se naštěstí vydařilo na jedničku. Zvířata jsou reálná, ale zároveň magická. Malá jsou tak roztomilá, že by je chtěl každý divák láskou rozmačkat. Vtipný je především hrabák, který miluje vše třpytivé a lesklé – to je ve městě plných šperků a obchodů velký problém.

Konečné hodnocení

Film je vtipný, dobrodružný a oproti všem dílům Harryho Pottera, je odehrávám ve světě dospělých, což je příjemná změna. Velkým překvapením byla také zápletka, která byla prozrazena téměř u konce celého filmu. Fantastická zvířata a kde je najít vás zkrátka vtáhnou do svého děje, díky čemuž film sledujete od začátku do konce bez mrknutí oka. Proto filmu dáváme 80%.

V příštím roce nás čeká druhý díl a v roce 2020 dokonce i třetí. Doufáme, že budou i ostatní díly tak dobré, jako ten první. Jak se líbil film vám?

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!